FunnyFluffy

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Hemlösa katter behöver 1 minut av ditt liv - orkar du?

Av FunnyFluffy - 28 september 2011 20:12

    




Gilla gärna om du gillar det här inlägget!




Jag har nominerat Borlänge Katthem till en tävling hos Serla!


Första pris är 50'000 kronor. Det är mycket pengar för en liten ideell organisation som står på knäna. Tävlingen avgörs dels från vem som fått flest röster.


Borlänge Katthem behöver DIN röst 


Om du har en minut över så klicka på bilden för att ge din röst.


Såhär ser det ut - klicka på bilden för att komma till röstningen

 



Om Borlänge Katthem - varför ska jag rösta på er  




Borlänge Katthem håller till i en liten byggnad i Borlänge. Med hjälp av gåvor så har de lyckats rusta upp byggnaden så att den fungerar som ett katthem. Tack vare katthemmet så får flera hundra katter komma in i värmen varje år, nästan alla har även turen att hitta nya hem genom hjälp från katthemmet.


Katthemmets drivs helt ideellt och maten som katterna får varje dag är betald av människor som skänkt pengar till katthemmet, även veterinärvård med mera.



Katterna får mat

År 2010 så pratade man om att bygga en utegård till katterna. Pengarna räckte inte till och det enda man hade möjlighet till att göra var att bygga nätfönster så katterna åtminstone kunde titta ut, känna dofter utifrån och sola sig om de ville. Dessa fönster blev byggda av ideellt arbetande.   



Fridolf framför nätfönster

Du kan nu hjälpa de hemlösa katterna till att få en egen utegård.

Genom att lägga din röst på Borlänge Katthem så är vi ett steg närmare drömmen!


Många katter som kommer till katthemmet är skadade, har blivit vanvårda, har varit utomhus väldigt länge utan mat eller skydd. Många mammor med kattungar som har fötts utomhus och fått en dålig start i livet.. Att få komma in i värmen, få kärlek, mat och en varm plats att sova på.. Katthemmet behövs verkligen! Hjälp dom att göra katthemmet bättre med en utegård. 


   Kattungar från katthemmet som är glada över att få vara inne i värmen och få nya vänner



Du kanske har en minut över för att hjälpa hemlösa katter?


--------> Ja, jag vill rösta och hjälpa hemlösa katter! 





_____________________________________________________________




Besök gärna katthemmets hemsida för att se vilka som bor på katthemmet just nu och för att läsa mer  

 
 
Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

29 september 2011 09:47

Självklart hjälper jag till genom att lämna en röst!

Du får gärna hjälpa mig att vinna en tävling genom att lämna en eller flera kommentarer i detta inlägg:
http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/15/6238820-tavla-om-en-goodiebag-i-goodiebagfinalen/

http://caroliinea.bloggplatsen.se

FunnyFluffy

29 september 2011 10:06

Tack så mycket för ditt engagemang!

Katterna på katthemmet kommer att vara dig evigt tacksam, det är jag säker på ♡

 
Zizzi

Zizzi

29 september 2011 16:27

Jag har lagt en röst =) Jättebra att du tar upp sånt här! =D

http://www.cissan.bloggplatsen.se

FunnyFluffy

29 september 2011 19:04

Tack för ditt engagemang!

Jag vågar lova att katterna på katthemmet kommer att vara dig evigt tacksam :)

 
Nadja

Nadja

29 september 2011 16:40

Jag har självklart röstat, är en stor djurvän och för mig är det bra om fler kan lämna röster!

http://nnad.bloggplatsen.se

FunnyFluffy

29 september 2011 19:05

Tack för ditt engagemang!

Jag vågar lova att katterna på katthemmet kommer att vara dig evigt tacksam :)

Sprid gärna länken! Katterna kan inte göra det själva, så vi får hjälpa dom på traven ;)

 
Melanie

Melanie

20 november 2011 22:34

Hej! Jag gick in och gillade denna på facebook, röstade även på dig och dela med mig detta på min fb sida. Hoppas det går bra!
Kika gärna in på min blogg, http://melanieekberg.bloggplatsen.se/

http://melanieekberg.bloggplatsen.se

FunnyFluffy

20 november 2011 22:35

Åh du är en ängel!

 
Nadja

Nadja

21 november 2011 00:57

Jag älskar katter och självklart röstar jag för att bidra till att de får ett bättre liv. Jag har tryckt på rösta knappen x antal gånger, men sidan laddas inte och jag står kvar hela tiden. Borde man inte komma till en ny sida efter att ha tryckt på rösta knappen? Har fyllt i mina uppgifter och allt.. Aja, får försöka fler gånger att rösta =)

http://nnad.bloggplatsen.se

 
Evve-En helt vanlig knasig tjej!

Evve-En helt vanlig knasig tjej!

21 november 2011 11:38

Jag röstade, hoppas att ni vinner verkligen :D
Jag är en STOR kattälskare :D

Kramizar Evve!

http://evvesliv.blogg.se

FunnyFluffy

21 november 2011 12:59

Åh tack så mycket du är en ängel!

 
madeleine

madeleine

24 november 2011 20:39

Nu har jag lämnat min röst! Klart man hjälper till!

http://maddy87.bloggplatsen.se

FunnyFluffy

24 november 2011 20:41

Tack så mycket! Du är en riktig ängel :D

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

5 december 2011 19:31

Jag har röstat,, hoppas inte att de är för sent.

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

FunnyFluffy

5 december 2011 21:46

Åh tack så mycket! Du är verkligen en ängel :)

 
Emelie

Emelie

7 december 2011 20:48

Nu har jag också röstat!

http://emmisibirier.bloggagratis.se

FunnyFluffy

7 december 2011 22:42

Tack så mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FunnyFluffy - 5 december 2011 11:48


  UPDATE! Röstningen avslutas idag den 15 dec men jag vet inte vilken tid. Skynda att rösta vi behöver varenda röst, allt hänger på DIG, så jämnt är det med rösterna!   Direktlänk till röstningen: http://campaign.serla.com/localgood_se/?page=eh...

Av FunnyFluffy - 5 december 2011 00:52

    Vill du hjälpa hemlösa katter? Det tar bara en minut och betyder mycket ♡ Klicka här om du vill komma till inlägget ...

Av FunnyFluffy - 27 november 2011 15:51

  Vill du hjälpa hemlösa katter? Det tar bara en minut och betyder mycket ♡ Klicka här om du vill komma till inlägget ...

Av FunnyFluffy - 27 november 2011 00:36

    Vill du hjälpa hemlösa katter? Det tar bara en minut och betyder mycket ♡ Klicka här om du vill komma till inlägget ...

Av FunnyFluffy - 25 november 2011 14:17

  Vill du hjälpa hemlösa katter? Det tar bara en minut och betyder mycket ♡ Klicka här om du vill komma till inlägget          Vill du hjälpa hemlösa katter? Det tar bara en minut och betyder mycket ♡ Klicka här om d...

Presentation


♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
En samling av söta, fluffiga, roliga och helt underbara djur!

Kategorier

Hjälpa hemlösa katter

Gilla Borlänge Katthem

Vad tycker du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggänglar ♡

Arkiv

RSS

Cat Paw

Ovido - Quiz & Flashcards